Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Η ΑΡΧΗ (NIVA)




Το πώς μία αστεία μαλλιαρή σκυλίτσα μπορεί να εξελιχθεί σ'ένα σκυλί πρότυπο ,είναι κάτι που ο κάθε κυνηγός ονειρεύεται. Ετσι συνέβη και στην περίπτωση της NIVA που όταν πρωτοήρθε στα χέρια μου ήταν άγνωστη η μετέπειτα λαμπρή πορεία της.

Στην περίπτωση μου, εφόσον δεν ανήκω στην κατηγορία των κυνοτρόφων, ούτε των εκπαιδευτών και λόγω ότι γνώριζα λίγο την συγκεκριμένη φυλή, συνηθισμένος και εξοικειωμένος από τα Πόιντερ ένα Σέττερ Γκόρτον ήταν πρόκληση στα ώς τότε δεδομένα μου. Κατόπιν ενημέρωσης από διάφορες βιβλιογραφίες κατάλαβα ότι έπρεπε να αποκτήσω ένα τέτοιο σκυλί (Oμορφο, πανέξυπνο, με τρομερό πάθος για κυνήγι, αφοσιωμένο μέχρι θανάτου στο αφεντικό του χωρίς αυτό να είναι υπερβολή).

Ετσι χρησιμοποιώντας κάποιες γνωριμίες στο εξωτερικό κατέληξα να παραλάβω ένα μικρό μαλλιαρό διαβολάκο δυο μηνών. Ενα γλυκό ζώο πού από τότε ως τώρα μόνο χαρές μου έχει προσφέρει. Νιώθω πολύ τυχερός πού υπάρχει στη ζωή μου αυτό το ζώο.Είναι δύσκολος χαρακτήρας αλλά όπως συμβαίνει σ' όλα τα όμορφα και δύσκολα πλάσματα αυτού του κόσμου κατάληξε να μπει βαθιά στην καρδιά μου και από ότι φαίνεται και εγώ στην δική της. Ενα βαθύτατα τρυφερό ζώο που πού επιζητά τα χάδια και την αγάπη μου και φυσικά τα ανταποδίδει με το παραπάνω, έξυπνη και ευπροσάρμοστη κατόρθωσε μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα να γίνει ένα σκυλί για όλες τις δουλειές .


Πεισματάρα μέχρι το κόκαλο δεν ξεχωρίζει το θήραμα , είτε πρόκειται για ορτύκι, είτε για μπεκάτσα όπου ξετυλίγει όλη την γκάμα των ικανοτήτων της, αδάμαστη στις πέρδικες όπου είναι χάρμα οφθαλμών να την βλέπεις να δαμάζει τις πιο σκληροτράχηλες αλλά πανέμορφες βουνοκορφές τις πατρίδας μας. Επίσης είναι πολύ καλή και στο κυνήγι παρυδάτιων (μπεκατσίνι κ.λ.π.),όπου χάρη στις σωματικές της ιδιαιτερότητες έχει μεγάλη αντοχή στο κρύο και στο κυνήγι σε νερά για πολλές ώρες.


Από τότε μέχρι σήμερα περάσανε έξη χρόνια και μέσα σε αυτά η NIVA μου έχει δώσει πολλές κυνηγετικές συγκινήσεις , κατάφερε με το σπαθί της να γίνει αναπόσπαστο μέλος των κυνηγετικών μου εξορμήσεων. Η σταθερή της συμπεριφορά στο κυνήγι με ώθησε να την κατεβάσω και σε αγώνες πρακτικού κυνηγίου Α.Κ.Ι όπου και εκεί τα κατάφερε εφόσον αναδείχθηκε καλύτερη στα Γκόρντον Σέττερ για το 1998. Επίσης καμαρώνοντας την και πιστεύοντας ότι είναι όμορφη για τα δεδομένα τής φυλής την κατέβασα σε εκθέσεις μορφολογίας όπου απέσπασε πολλά πρώτα βραβεία και 2 C.A.C.



Πρόσφατα μου έδωσε και άλλη μία χαρά αφού μετά την εγκυμοσύνη της έχω στα χέρια μου δύο μάλλον άξιους διαδόχους τον Ολεθρο και τη Μήδεια . Σήμερα τα παιδιά της είναι τριών χρονών και μου προσφέρουν πολλές χαρές κυνηγετικές και συντροφικότητας στην φύση ., Ελπίζω η κοινή μου πορεία με την NIVA να είναι μεγάλη ακόμα. Τα έχουμε βρει οι δύο μας και αυτό νομίζω ότι είναι πολύ σπουδαίο για τον κυνηγό και τον σκύλο του. NIVA να είσαι καλά το αφεντικό σου .

Κλείνω ελπίζοντας στο μέλλον και άλλοι συνάδελφοι να προτιμήσουν τα Γκόρντον μια άριστη και ικανή φυλή για τα ελληνικά δεδομένα και τις ελληνικές συνθήκες κυνηγίου (Ιδιαίτερα τις θερμοκρασίες Σεπτεμβρίου στα νησιά μας για πέρδικα, όλοι νομίζουν ότι αυτά τα σκυλιά λόγο χρώματος και τριχώματος δεν αντέχουν , λοιπόν κάνουν λάθος και η μόνη απόδειξη είναι η πράξη επί του κυνηγότοπου).

Δεν κουράζεται να του ζητάτε είτε έχετε δίκιο είτε άδικο
δεν τον ενδιαφέρει καθόλου αν είστε τυχερός η όχι Άξιος η αμαρτωλός
είστε ο σύντροφος του και αυτό του φτάνει
θα είναι πάντα στο πλευρό σας για να σας προστατέψει συμπαρασταθεί
και να δώσει και την ζωή του για σας
θα είναι πάντα πιστός στην τύχη και στην ατυχία σας
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ GORDON.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου