Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017



Kαι το ταξίδι για "δικά μου Κύθηρα" συνεχίζεται..!!

Αξίζει να κυνηγάς ένα όνειρο, μία "Ιθάκη" , όταν τελικά υπάρχουν δυσκολίες, Ποσειδώνες και Κύκλωπες, όταν πέφτεις και η απαισιοδοξία σου χτυπάει την πόρτα;
Αναλωνόμαστε σε πράγματα που νομίζουμε πως έχουν σημασία, και όταν βλέπουμε πως δεν υπάρχει το αντίστοιχο αποτέλεσμα, απογοητευόμαστε. Μα όμως δεν είναι όλα μάταια. Η ευτυχία, είναι μέσα μας, η επιλογή υπάρχει, όσο ζούμε περπατάμε και αναπνέουμε.

Μία υπενθύμιση, κυρίως στους νέους, που ίσως κάπου στη διαδρομή να έχασαν τους στόχους τους, μία υπενθύμιση ίσως και στον εαυτό μου .

Λένε ότι μία εικόνα ισοδυναμεί με 1000 λέξεις , αν αυτό ισχύει τότε οι φωτογραφίες μου θα σου δώσουν πρόσβαση όχι μόνο στο κυνήγι όπως το βλέπω εγώ αλλά και το ταξίδι μου σε αυτό σαν άνθρωπος ..

Και αν απογοητεύεσαι, αν δεν πιστεύεις στα λόγια μου, τότε επικαλούμαι την αυθεντία:

« Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.»
Ιθάκη (1911)
Κ. ΚΑΒΑΦΗΣ

http://www.gpeppas.gr/arxiki/arxiki...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου